21 January 2010

Santapan rohani

Wowowo. sila lihat atas sekali? team mana? percayakah anda? tahniah buat skuad tersebut. bagi can sehari dua. haha.

Eh eh korang ni? semua sekali melingkup ke? aku takde, semua follow? dasar btul la.

Aku tersangatla bz dalam bulan januari abad baru ni. Dengan pertukaran kerjaya, dengan bisnes lagi, tidur tak tentu hala. Si medihebat pulak takleh compose and comment sbb kena block, apa citer ni?

Kem Manu, Liverpool pun hanimun jugak ke?

anyway, aku try kerap lg update.

akhir kata, salam 7-2

5 comments:

eddie dewanaga said...

hehehe.... kita jgn melatah bro... biar diorang menari, biar diorang merasa naik takhta, walaupun sekejap, namun besar ertinya utk mereka....

relax... tahun ini tahun kita!

Zhentan said...

insyallah, chelsea menang tahun nie
cuma aku frust(Cerita lain liga) kenapa la selangor boleh kena belasah dgn terengganu...
hahahah
anyway maxx...jom kita hidupkan semangat team selangor balik...dah lama tak support team malaysia....jom layan live kat stadium shah alam....amacam ?

mAxx said...

gua no hal bro..sebut aje bila

Zhentan said...

Ok la Cikgu Maxx....caya la

Taufik Latef said...

jom! aku selangor gak.. hehe gile lah beb gi stadium.. tp aku prefer stadium putra bkt jalil..

layan final lagi syok