21 February 2010

Time ni Mmg takleh Kalah

Eh...apeda...? Apa result semalam...? Aku skang ni mmg tak tgk game dah. Just tgk result je...tapi smlm pn aku tgk game sket je...Camna la aku bleh miss game yg best cam smlm..? Ok...aku kasi aktiviti aku semalam...

10.00 - baru bangun...siap2 makan sket terus balik kampung (N9).

14.30 - Sampai rumah terus makan...lepas tu layan baring sepam dua...

18.30 - Bangun tido...terus cari makanan...tak jumpa...rasa hampa lantas layan Biggest loser Asia...selang seli dgn tgk Raja Lawak...bulih tahan bangang jugak lawak Si Caca ni...patut lama dah kena tendang keluar dia nih...

20.45 - Layan Everton v Man U jap...clinical goal from Berba (kata pengulas)...tapi dibalas balik dgn gol paling cantik dari Bilyaletdinov (kata aku dalam hati)...rembat pegi tepi Brown tapi curl in ikut celah tiang...gila mantap...

21.30 - tgk 1st half je pasal dapat rasakan Man U kompom lauk la...Chelsea pon bulih kena...ni kan pulak Man U...

22.00 - makan malam bersama keluarga...mak aku beli ayam golek kat pasar malam...aku baru perasan...tu yg makan malam kol 10mlm tuh...

23.00 - lepaskan ayam golek dalam bilik kecik...layan FB...pastu tlg mak aku buat dadih...ahad (hari ni) mak cik aku buat kenduri...

23.40 - bukak soccernet.com...Arsenal leads Sunderland and keep pushing...Chelsea in lead, thanx to Drogba...aku senyum lebar...

00.00 - layan berita tennis kat espnstar.com...Nadal macam takde power, aku rasa dia kena jadi macam JT or TW...layan betina, baru la cool...

00.12 - bini ajak tido...so, last la..bukak soccernet balik nak tgk result...tapi, ooopppsss, berita apa nih...? owh...ada pengkalah...aku tak tau camna tapi Gosling dgn Rodwell bulih skor...3-1...? apa nih...? Arsenal dgn Chelsea plak sama2 menang 2-0...owh...apa nih..? game man u dah lama abis tapi kenapa aku baru perasan nih...?

00.40 - masuk tidur bersama sang bini...peluk2 sambil tersenyum lebar...sang bini buat tak reti je...dia dah lama tido...

p.s ~ man u kalah ke, chelsea kalah ke...arsenal dgn liverpool dok diam2 kat bawah...rebut la tempat ke-3 ke, ke-4 ke, ke-tujuh belas puluh ratus ke...takde hal...

4 comments:

eddie dewanaga said...

sejak sejak basah bersama ni, lu dah tak peduli bola lagi ke apa...???


adoi...

shan keli said...

nak crite pasal peluk bini, pegi crite kat blog sendiri la.pejadahnya crite kat sini.bodo....

mAxx said...

tu dia medi. hang dah kene bodo. liverpool pun bodo jugak. haha

medihebat said...

waaa....bapak marah...?